Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 30 september 2009

4 timmar

Jag kan inte sova mer, drömmde så konstigt om att jag hade en date. Vi skulle ut på krogen tillsammans med mina vänner och sen lämnade jag bara honom där helt själv. Han fick ta min nyckel till min lägenhet och gå hem sen, för jag ville fortsätta dansa med mina kompisar ifred.. :S Bra date, verkligen!
Kom på en sak att jag har klinkat lite på mitt piano, fick rota i ett gammalt skåp, och hittade mina noter. Gud så längesedan jag spelade, om inte pianot varit så ostämt så hade jag kunna fått till en riktig trudilutt..



Minns hur jag som liten spelade Fur Elise som en galning för att försöka komma igenom den och lära mig. Mamma kunde spela den och jag tyckte själv den var otroligt vacker. Tog många år innna jag kunde spela hela, men den satt fortfarande lika fint ;)




Nu ska jag köpa ett nytt piano, och bli lika bäst som jag var för några år sedan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar