Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 1 oktober 2009

Datumparkering

???, tror jag förstått vad som gäller, men varför står det två bilar på min gata på fel sida isåfall?
Guud, imorgon kommer lapplisan att ha varit o kladdat på min bil. Malin Blom kommer att få 800 kr i böter, jag kommer bli arg och kontakta alla tänkbara människor som finns för att strida emot bötern. Ojämnt datum, jämnt husnummer, jag står så nu. Det som kommer att skita sig är väl att jag missat någon dum skylt som varit gömd bakom en björk så att mitt öga inte kunde se.



Finner inga ord!Massa prat, godisätande (jag köpte men jag åt bara 7 bitar kanske, duktigt!), tittade på Idol, Säger bara Erik Grönwall, tjejernas favorit Ååååå ja! Greys anatomy, hur bra som helst, hösten är räddad! Tack flickor för en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar