Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 1 september 2009

Nytt liv!


Hej!
Dags för mig att starta någonting nytt, så vad passar bättre än att skaffa en ny blogg där ni kan följa min vardag?

Efter två år av rena berg o dalbanan så är jag slut i både kropp och själ
Behöver repareras både psykiskt och fysiskt.
Så för tillfället befinner jag mig i min hemby Hoting, som ligger 15 mil nordöst ifrån Östersund.
I Östersund har jag min lägenhet, och mina underbara vänner. Det är också i Östersund jag har befunnit mig de senaste två åren.

Här i Hoting ska jag befinna mig i ca: 1 månad, för en reparation.
Komma iväg ifrån allt tråkiga, umgås med familj, och njuta av lugnet.
Kommer att arbeta uppe i en liten liten by som heter Lövvik på ett äldreboende, Ingelsgården. Ingelsgården har för tillfället 6 boende. Ur mysigt ställe!
Ja, lite kort så..
Nu ska jag publicera detta innan det försvinner,.. igen!'
Sov gott på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar