Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 2 september 2009

Tripp tillbaka till tidigt 2000-tal

Vandrade genom Hoting, (skolgatan), påväg till gymmet. Undra hur många gånger jag gått denna väg fram och tillbaka till skolan? Förr kändes sträckan så oerhört lång, men nu, kunde det ha tagit två minuter? Väl framme så kände jag genast igen lukten som påminde om gamla goda tiderna. Allt man gjort under 9 år på centralskolan. Skrattade för mig själv när jag kom o tänka på första dagen i sjuan..



Vi satt i ett klassrum på högstadiet, förväntasfulla som alla var inför att träffa de "nya" ifrån Tåsjö och Norråker. Alla vet ju att norråkersborna (killarna) inte alltid haft det bästa ryktet :P


Iallafall så finns det en kille vid Patrik, kallas för Putte. Skulle såklart imponera, men han gjorde en miss, när jag råkade se så petade han en kråka ur näsan och kletade under bänken!
Kommer aldrig glömma vad jag tänkte, men vågade såklart inte säga något.


Haha vad ska man säga egentligen?? Men tro mig han fick höra det någongång och situationen blev mest bara pinsam, för han nekade ju såklart ;) Där stod då jag som ett fån som ens fick tanken på att säga det.. Haha, jaja!


Putte i Jeans, jeansjacka, blont hår med toffs ;D
Klassresan i nian!


Träningen gick sådär. Nu när man bor i storstan är jag ju van vid moderna grejjer ;) Men som sagt väldigt skönt att röra på sig lite. Tråkigt att vara själv i gymmet.Trodde man kunde få träffa någon man inte sett på ett tag..

Imorgon är det min första dag själv på Ingelsgården. Känns bra och roligt.
Gamlingarna är verkligen goa, har glömt bort det.Å vi får inte glömm a Greta, hon som kom från ingenstans..



Ha en fortsatt trevlig kväll!


//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar