Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 3 september 2009

Östersund

Dagen har varit kanon bra! Vaknade pigg och glad. Var min första dag själv på Ingels idag, måste säga att det gick kanon. Är ju alltid nervös inför saker, även om jag vet att jag klarar av det. En kick för självförtroendet i allafall. Men även att jag var hyper stressad för att jag skulle glömma mediciner osv. eftersom att det är mycket mycket mer än vad jag varit van de senaste 2 åren.
Men jag tror inte att det missades någonting..

Nu är jag snart påväg till Östersund, snabb visit. Åker 17.55, framme 20.25. Ska få sova hos Sandra, gulle dig! Eftersom jag inte har min lägenhet iordningställd, men dock finns nycklarna hos Sandra så ska ta mig en titt ikväll. Spännande. Kan planeringen komma igång för hur allt ska se ut.

Nu måste jag hinna packa ihop det sista.. Just, glömde det viktigaste, imorogn blir Blom bilägare :)


Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar