Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 4 september 2009

Bilen är min!



Kom fram till Östersund igår vid halv nio. Inväntade Fredrik för att gå på bio, blev Ingolurious Basterds. Skit bra film, men när filmen börjat så sitter det en gubbe några rader framför och börjar skratta,. HÖGT! Han skrattade lite som en dam,, Alltså jag höll på att avlida, bet mig i läppen, höll för munnen och fnissade glatt för mig själv. Tänker på att om Erika eller Sven hade varit där så hade dom dött. Börjat as garva så att hela biosalongen hade vikit sig av skratt! Gubben slutade i allafall tillslut så att jag kunde fortsätta se på filmen.

Sedan bar det av till Sandra för att få sova lite. Åt godis och pratade tills vi somnade.


Fick sovmorgon imorse, (09.00), Yippie. Har annars vaknat 05.45 varje morgon denna vecka. Malin Blom är inte van att kliva upp denna tid, men 09.00 kändes underbart. Sandra bjöd på hotell frukost, mums! Tack vännen. Vid 10 tiden kom Fredrik och hämtade upp mig. Väl framme vid bilfirman så är det ingen där, Kebab?? Ringde samtal efter samtal men inget svar. Jag hade ju avtalad tid. Kl: 11.00 kom han, vi tittade på bilen tog en tur och det blev ett köp. Så nu har jag en bil, känns lite märkligt att äga en egen bil. Vuxenpoäng till mig :)


Efter 12.20 klar, började jobba kl två och insåg att jag inte skulle hinna åka 17 mil. Men stressad som jag var så kom jag bara 30 min sent. Jobbet gick bra, rusch hela tiden så kvällen går väldigt fort. Sitter hemma nu, ska äta något gott när grabbarna farit, titta på tv och bara njuta av ensamheten..



Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!



//Malin









Saknar denna dam, som flyttat till Umeå. En jämtlänsk tös som gått och blivi Göteborska på 4 dagar. Haha du är rolig du! Jag vill att du ska prata Jämtlänska, stå upp för dina rötter! Hahah!


3 kommentarer:

  1. risken finns att ja kunde ha asgarvat :P

    SvaraRadera
  2. haha jag vet att du hade gjort det, och det hade varit så jävla jävla skoj! hahaha, skrattar nu av bara tanken:D

    SvaraRadera