Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 5 september 2009

Underbara bröder!

Kom hem ifrån jobbet vid halv nio, hörde redan när jag klev ut ur bilen att det var fest.
Nej tänkte jag.. Mamma som sa att det inte skulle vara fest. Men för att bli arg, irriterad på vägen mellan bilen och ytterdörren så vänder det snabbt när jag kommer in. Går in i vardagsrummet och möts av Lasse med hatten, + Emil o Pontus + kompisar, de sjunger och har förbannat skoj! Jag är inte arg längre,. utan sjunger istället med :)

Härligt gäng, de kommer få grymt skoj ikväll. En fest de sent ska glömma hoppas jag! Nåväl inne på min 14 arbetsdag imorogn utan ledighet, sinnes sjukt. Börjar bli rätt trött nu i kroppen känner jag..

Dagens bästa:
- Malin, hur länge håller en kladdkaka om man inte har öppnat den?
- Ja, när du köper varor så finns det alltid ett bäst före datum skrivet någonstans på förpackningen.
- Jaha, ok, men nu har jag redan ätit upp den!

Haha, Fredrik du är bra rolig du! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar