Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 6 september 2009

Slut som artist!

Äntligen är denna helg slut, har gått otroligt bra ändå. Gammlingarna älskar mig, konstigt? Nä ;)

Så härligt idag när jag hjälpte en liten gube när han borstade tänderna, jag såg att han tittade i sidospegeln länge tills han utbrast:

- Men du är ju inte liite snygg heller!


Haha, vad ska man säga, tack det var snällt.


- Ja, jag ser dig i spegeln.


Även att varje morgon när jag kommer in så sträcker han ut armarna och lyser i hela ansiktet och säger, - Meen hej älskling, vad roligt att se dig.


Han har verkligen glimten i ögat när han säger det med,,. Har glömt bort hur goa dom är :)


Arbetar imorgon 7.00 - 14.30 sedan bär det av till Östersund för flytt till min nya lägenhet.. Ska jag äntligen få ett hem? Jag som alltid sagt till mamma att jag ska ha ett kliniskt hem, mitt hem de senaste 2 åren har varit allt förutom kliniskt. Flyttat 7 ggr på två år, bott hos alla mina kompisar tror jag. Suck, så piss less på det. Men som alla säger; har man varit längst nere i skiten så vänder det. Det har precis vänt för mig, allt går så otroligt bra.. :D


Ska ställa klockan på 05.00 nu, MÅSTE kliva upp och ta en powerwalk innan jobbet..

Detta går inte...



Sov gott allesammans!


Kram


Min underbara älsklings Gris!

1 kommentar: