Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 26 oktober 2009

Back in Hottung

Jag som skulle få sovmorgon idag, inte blev det så inte.. Emil (bror), ringde och berättade att han befann sig i Östersund, så åkte och hämtade honom på buss stationen. Efter att han uträttat sitt ärende så åkte vi till Max för lite lunch, kalla äckliga hamburgare med sega strips. Ingen höjdare, var så nära att gå fram och kasta hamburgaren i ansiktet på Max personalen!! Mat som man köper på Restaurang ska vara varm, det är min åsikt som jag delar med många andra kloka människor!! Ok, dipsåsen var exellent!

Vi åkte vidare emot Dollar Store där det blev lite shopping, eller ganska mycket shopping. Som vanligt då jag är där. Det är så billigt så jag lastar vagnen full och tänker, äsch det här kanske kostar 200 kr.. Men tyvärr får jag aldrig rätt!

Efter Dollar bar det av till Dorotea där jag skulle möta upp **** för att börja arbeta. Min första dag på mitt nya arbete. Gick suveränt bra, jag är så duktig!! ;D

Nu ligger jag ute i hallen hemma i Hoting, Pontus har tagit mitt rum och jag VÄGRAR ligga i ett annat sovrum, det spökar därinne det är kusligt och jag blir rädd.. Här ute kan jag endera springa rakt nerför trappen och ut om jag blir skrämd. Eller så tar jag och kliver upp, öppnar dörren till balkongen och hoppar ner på backen.. Vilket är det bästa alternativet?

Nu kommer mamma hem, måste gå ner och säga hej!

Sov gott mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar