Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 27 oktober 2009

Får

Sitter på mitt arbete, lillen sover så gott.. Kan sitta och titta på honom i evigheter känns det som.

På en av mina inskolningsdagar så var vi ute i laggårn, först hos hönsen, sedan gick vi vidare till fåren. Dom har några får som är rätt tama och vågar komma fram. Men vad gör jag? Jo, fram med mobilkameran, yes här ska fotas! Så sätter mig ner på huk, lägger armen runt fårets hals och tar sedan ett par bilder. Blev riktigt fina, borde publiceras som vykort ifrån Bellvik!

Hälsning ifrån Bellvik!
(Ett kort på mig och fåret)
Vilken affärside!

Tusan att jag inte har någon kamera, och sladden till mobilen är hos Maria. Ska äntligen hämta den imorgon så att jag kan lägga in lite bilder här. Då får ni se mig o tamfåre!

Nu hoppas jag att fåren får träffa mig idag, det skulle göra dom gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar