Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 27 oktober 2009

Back in town

Yes, fick träffa mina får i ca: 2 sekunder idag! 2 sekunder som gjorde mitt liv till det bättre.. Får tillhör nuförtiden mina älsklingsdjur! Arbetet gick bra, men jag kände att tröttheten smög sig på nu i eftermiddag. Satt i laggårn, hade mobilen i högsta hugg, surfade och mådde allmänt gott.. Hörde på när några höns fick föda, kuckellikuu hit o kukkellikuu dit!

Åkte hem till mamma o pappa efter jobbet, fick i mig lite mat och sedan åkte jag tillbaka hem till Östersund.. igen. Evigt åkande, och jag verkar vara den enda som inte tycker det är jobbigt. Alla frågar mig hur jag orkar, och hur dyrt det blir. Men vaddå, jag har en fast anställning, ett underbart arbete, då spelar det väl ingen roll om jag får åka några mil då och då!?

Mina katter var så roliga idag, förra gången vi åkte så kissade ju Grisen i bilen, och Hulda spydde jag skrattar för mig själv eftersom de beteer sig som små barn :P Idag låg Hulda på armstödet hela vägen hit, Grisen låg i mitt knä i ca: 10 mil.. Ingen kräktes, ingen kissade ner sig. Tack Gode Gud för att du hörde min bön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar