Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 1 oktober 2009

Bättre än förväntat..

Pumpen gick väldigt bra idag, tog väl på lite för mycket vikter sist. Tror någonstans att jag är lika stark som förut när jag körde pump tre gånger i veckan. Nu när man inte tränat det på länge så får man faktiskt inse att musklerna inte orkar lika mycket. Men nu är jag på G igen och det känna fantastiskt bra :)



Efter träningen så var jag tvungen att åka och handla kattmat, blev väldigt populär jag klev in genom dörren. Även fast jag avmaskade dem i förrgår, så äter de som hästar med stort H!






Present ifrån Fredrik, en hel kartong med mjukost & mese! Min kyl innehåller grönt & Öl, hallå jag dricker inte ens öl. :P

Dags att kila på arbetet, ska jobba på Strandgatan idag, kan bli spännande tror det var 6 månader sedan sist..

Ha en underbar eftermiddag allesammans, för det ska jag ha!

Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar