Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 2 oktober 2009

Soffa

Äntligen äntligen är soffan på plats i mitt vardagsrum, ska bli roligt att få fixa till och dona på :)
Tung jäkla skit soffa som fastnade i skarvarna, kilade fast mellan två dörrarna. Råkade fastna med soffan på en av mina grannars ringklocka, då kom först den grannen ut, sen kom även den andra grannen ut, de skrattade lite och frågade om vi behövde hjälp. Gubben hjälpte till och skulle domdera lite hur vi skulle bära oss åt för att få in soffan. Med många om och men så är den äntligen på plats! Tack gode Gud!

Jag har syndat idag, inte tränat något och ätit pizza till lunch, fan! Varför var jag tvungen att göra det?


Nu ska jag börja spela lite poker på en ny sida, Stingbet. Kolla in http://www.pokerroom-allstars.com, där har ni massa pokersiter med den bästa bonusen som går att hitta..

Ska spela klart denna sit&go nu, sen blir det till att damsuga, skura, duscha och iväg på jobbet.
Längtar tills ikväll då Fia kommer hem, och imorgon blir det kalas. KUL! :)

Tusen tack Karin för lånet av bilen idag.

Pusss

1 kommentar:

  1. Själv har jag nyss varit ut o sprungit....och tänker nog äta pizza till middag;) mamma

    SvaraRadera