Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 4 oktober 2009

4 oktober

Idag har den första eller föresten andra snön kommit, idag la det sig tillomed på backen och stannade där en stund :) Jag vill ha riktigt vinter nu, är ingen fantast av det här slasket som blir..
Mina vinterdäck måste komma väldigt väldigt snart. Annars blir det bambi på hal is :S

Gårdagen var kanon om jag får säga det själv. Skulle egentligen arbeta från 9.00 - 19.00 men behovet fanns inte, så fick sluta kl 12.00. Skönt!
Åkte och skulle tanka bilen, men det visade sig att jag kunde rädda en hel kväll åt en dam!
Irina skulle på 30 års kalas men hade ingen klänning, så jag kunde låna ut en av mina, shoolavip så var kvällen räddad! Alltid kul att kunna hjälpa till, hoppas du hade trevligt :)

Efter OKQ8 besöket så åkte jag ner på stan för att äntligen få träffa FIA :D Ååååå vad glad jag var att få se henne. Strålande humör och lite shopping på stan så begav vi oss hem till mig för lite fika. Kanelbullar och mjölk, mums! Mycket att prata om, och det var så trevligt!

Blev bjuden på middag hos Marika och Victor sen på kvällen. Tusen tack! Efter middagen så åkte vi och hämtade upp töserna och begav oss vidare hem till mig. En mycket trevlig kväll men skratt, Kungen, musik och (snus överallt, gillar inte), så gick vi till G3. Hur mycket folk som helst
men en del kända ansikten vilket också var kul..

Subway och taxi hem.. Somnade som en stock... helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar