Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 5 oktober 2009

Sängen


Har precis kommit hem ifrån Marika och Victor, såg på en ur usel film, Transformers 2, Vem har en sådan fantasi att göra en film om massa ufon, bilar som förvandlas till robotar, mycket imponerad dock över alla effekter som de lyckas med..
Kom hem till mina två underbara, Hulda har fått fnatt och jagar upp grisen så nu är det fan folk race här inne. Tror dock att norsken (hulda) vinner ;)
Grisen är som ändå lite mesig...
Imorogn kliver jag upp klockan sju för att försöka få ut så mycket som möjligt av min lediga dag. Blir först ett besök på gymmet, ska sedan träffa Fia på stan för en fika, efter det ska jag fixa det sista i lägenheten så det är så gott som färdig sen :)
Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar