Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 5 oktober 2009

Jag lever

Mitt första problem sedan många månader har stött upp, jag trodde inte jag kunde få problem längre eftersom allt flutit på så himla bra! Denna datumparkering får mig toookig, och vinterns kyla får mig att fundera vad i skogarnas dalar ska jag ställa min bil under vintern? Men nu är det såhär att mina grannar har ett garage, men ingen bil. Visst är det väl lämpligt då att jag kan hyra det av dom? Ska genast gå och fråga dem och se om vi kan komma överens om någonting..


Ett andra problem är att jag har blivit förkyld, va ute och sprang nu precis innan och det känns verkligen inte inte alls bra. Kittlas i halsen, och gör ont i bröstet, plus att jag inte orkar springa mer än 500 m innan kroppen säger NEJ!


Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite frukost och göra mig i ordning för min date på stan ;)
Hoppas ni får en suer trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar