Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 30 oktober 2009

Bitchen

Hon är tillbaka i stan, kan bara betyda en enda sak! Party like a rockstar, me like, me like! Har nog aldrig sett fram emot en helg så mycket som jag gör nu. Trots att min plånbok är borta, går och tänker på det hela tiden var i allsindar jag har förlagt den/ eller tappat!

Sitter på jobbet nu med en kopp kaffe, arbetar bara två timmar till sen så går jag hem. Letar min plånbok och om jag inte hittar den så går jag till banken med en gång och beställer ett nytt VISA kort.

Sen ska jag träffa SOOOOOOOOOOOOFIA, vi ska gå en shoppingrunda, efter det blir det relaxavdelningen hela eftermiddagen med lite vin! Mys.

Ser fram emot vad kvällen sen har att erbjuda :)

Ha en super trevlig dag alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar