Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 1 november 2009

Halloween

Hur ska jag få ner denna helg i ord? Måste vara en omöjlighet men jag gör ett försök ;)


I fredags så hämtade jag upp Fia hemma hos hennes föräldrar, vi åkte ner på stan och inhandlade lite små kraffs, små kraffset som skulle göra våran helg helt gaalen.
Små kraffset som skulle göra oss snygga.. ;)
Efter att ha avnjutit den godaste salladen i stan på pause, så fick jag ett underbart vykort av sofia, det löd:

På framsidan:
Sängläge?
Inte längre slyna

På Baksidan:

Detta är ett intyg på att jag Sofia Hedblom kommer att spåra helt helgen den 30/10 - 1/11. Och jag kommer dra ner dig i fallet: Malin Blom! /SKÅL!

"Ser jag ut som wikipedia eller?"
"Jag åt bättre sushi än dig"
"Jag måste tyvärr bryta båda dina ben"

Underbart vykort och det bästa jag fått i hela mitt liv, en super bra start på helgen, jag skrattade så att jag fick ont i hela ansiktet.


Sedan åkte vi på Storsjöbadet och hade det väldigt trevligt på relaxavdelningen. Så skönt att få komma dit och bara slappna av, snacka lite skit.
Vid sju tiden så droppade Christina och Karin in hemma hos mig, vi åt middag, drack vin och hade super trevligt. Sofia kom vid åtta och då blev det till att åka av till Epa - Traktor, Sing Star, vin på golvet, krossade glas (läs mina nya vinglas), dans, step by step dance.. Underbart roligt!
G3 med miljontals människor, god dryck, trevligt trevligt!
Subway och en taxi hem = Lycka kväll!
Lördagen, förmiddagen spenderades med Marika, Viktor, och Stefan på Folkets Hus och skoterns dag. Var trött hela dagen och trodde aldrig det skulle vända, men efter en dusch, lite mat så var jag på G igen, begav mig till Karin för ännu en förfest. Så chill och trevlig förfest har jag aldrig tidigare varit med om. Mat, vin, och mys med två av de bästa. Mycket skratt, och tokerier.. Vi skippade iallafall utklädnaden i år (också), vi ville vara snygga och fräscha ;) Beställde en taxi och åkte ner på G3 för ännu en kväll på the dancefloor. Vi hann inte mer än in så kom det drinkar till höger och vänster. Kan inte förstå hur man kan må så bra med tanke på hur mycket av det goda som slank ner igår.
Nu ska jag laga mig lite brunch, titta på reprisen av idol och må gott. Vid 15.00 tiden så bär det av till Umeå för att skjutsa hem Fia :)
Tusen tack Karin och Fia för en underbar och oförglömerlig helg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar