Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 23 oktober 2009

Kul Tjej!

Åter i Östersund, ett himla åkande på mig.. Slutade kl. 16.00 idag, åkte hem till föräldrarna, hämtde mig kappsäck och begav mig hem. Stressade som tusan, slängde in kläderna i lägenheten, bytte om till träningskläder och begav mig på gymmet.
Så lustigt att vara helt själv i ett gym, efter 15 minuter dök två killar upp. Ibland är det så mycket folk så att man får stå och vänta på maskinerna eller vikterna i flera minuter, då blir jag riktigt less. Funderar på att byta gym till något större..

MEN till saken så har http://www.fritsilen.se en underbar personal, kunniga trevliga. Människorna som tränar där är också trevliga, och det är inget ställe dit folk kommer för att vara snygga. Utan det är en blandning av både äldre och yngre, vilket är roligt.. Men jag vill egentligen träna på Step In där man får tillgång till Relax avdelningen, simhallen, badet, gymmet och Step In inne på stan för ynka 500 kr i månaden. Vilket är otroligt billigt och prisvärt!

Tål att tänkas på helt klart!

Nu har jag pratat med Sofia i någon timme över Msn, och jag håller på att skratta ihjäl mig åt henne. Går inte en gång när vi pratar utan att jag skrattar ihjäl mig! Haha.

Duschen väntar seriöst på mig nu, jag vet att jag är äcklig som inte duschat sedan träningen, men middag och Idol kom före och det är ett giltigt själ till att inte duscha ;)

Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar