Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 23 oktober 2009

Work 7.00- 16.00


Lill killen sover och jag passar på att surfa gärnet på nätet.. Betala räkningar och sådant tråkigt., Men jag vill göra det så snabbt som möjligt så att jag kan se vad jag har kvar att röra mig på under månaden! Är så mycket som händer nu framöver..


Ihelgen så arbetar jag.. Helgen efter det är det Halloweeen, jippie:) Undra vad man ska klä ut sig till? Förslag? Sen första helgen i November så är det Höstforum och utklädnad igen som står på schemat. Men gissa om jag ska vara kvar hela helgen denna gång, och inte vakna upp i Östersund kl: 18.30 på lördags kvällen. Nej nu blir det till att hålla sig ifrån fulspriten och bara dricka cider. Då kan jag hålla igång heela långa helgen!
Åter till arbetet!

Ha en trevlig dag allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar