Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 22 oktober 2009

Ispass

Ok, mina vänner första ishockey träningen är gjord och det känns underbart skönt i hela kroppen. Att få träffa Agnes och Emilinda i rätt miljö gör inte saken sämre..

Fasen vad jag har saknat tiderna vid hockeyträningarna när allt bara spååårar, när alla sköna skämt dras, skämt som bara vi skrattar åt och som ingen annan förstår. När Agnes pratar om rövar, skavsår, sex och så vidare gör det otroligt jäkla roligt så det går inte att beskriva, Men för att ens tycka det är roligt så måste man ju såklart ha likadan humor som oss ;)

När Rogga sitter i framsätet på bilden och drar ett sådant där fniss, gör att jag bara vill skratta.
När de kom och hämtade mig idag vid halv fem, och jag satte mig i bilen så kände jag hur hela kroppen fylldes av ett sådant där fniss. Agnes började prata och jag insåg väldigt snabbt att damen var sig lik och det var underbart att se!

Har nog bestämt mig för att köra gärnet i vinter med detta, och försöka vara med på så många träningar som jag har möjlighet till. Det kommer bli roligt, hur som haver så är ändå lag idrott det bästa! Att ha någon som hejjar, skriker, peppar, blir förbannad, när allt smittar av sig, det är en härlig känsla!

Fan vad jag är glad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar