Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 21 oktober 2009

Apan somnar snart..

Hemma efter en lång dag på arbetet, dagen gick snabbt och har varit rätt intensiv eftersom jag ska lära mig allt :) Fick besöka laggårn, titta på alla 108 höns, och en del gammfår.. Ibland när jag funderar på hur jag vill bo om ett par år så kommer jag inte fram till något.
Är jag en storstadstjej eller en bonnjänta? Eftersom jag är ganska anpassningsbar så tror jag att det skulle fungera hursomhaver..

Ihelgen när vi var i Stockholm så kände jag att jag lätt skulle kunna bosätta mig där, och idag när jag varit på en bondgård så skulle jag kunna bo så också.. Vad svårt det är!
Tror min blivande man får avgöra hur jag ska bo i framtiden, kanske det blir amerikat ;)
Men varför ska jag ens fundera på det här? Men som sagt det är så mycket som snurrar i mitt huvud varje dag så det är skönt att skriva av sig lite.. :)

Nu blir det snart till att sluta igen sina ögon för en god natt sömn, upp kl 06.00 imorgon för en dag på arbetet. Imorgon ska vi vara ute heela långa dagen om vädret tillåter, blir toppen!
Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar