Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 21 oktober 2009

Lill Lördag

Vaknade med en hejdundrandes träningsvärk och upptäcker att jag börjar bli ordentligt förkyld, lagom till min första inskolningsdag (dagtur). Inte bra..


Igår träffade jag Linnea och Karin, var verkligen tuusen år sedan, men vi hade en trevlig stund framför Desperata Hemmafruarna. Jag som skulle vara duktig och äta på en morot när jag kom dit, såklart hade damerna dukat upp med godis, chips, dricka, kakor, ja det var allt. Kunde inte motstå frestlesen så det slank ner både det ena och det andra.. :P


Så roligt när vi skulle gå jag och Karin att vi kom fram till att det var nog flera månader sedan vi sågs sist, men ändå känns det som om det var igår. Tänkte på mitt inlägg för någon vecka sedan om äkta vänskap, att detta är ju sånt! Det är skönt och jag blir lika glad varje gång jag upptäcker att sådant finns i mitt liv! :)


Nu ska jag gå ner och se om mamma har hunnit på affären, kylskåpet var heelt tomt igår, kanske därav moroten slank ner :P


Jaag vill ha helg och lite paaarty ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar