Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 14 oktober 2009

Vart tog vägen, vägen?

Vad har jag åstadkommit idag? Förutom att springa mellan tvättstugan, sängen, vardagsrummet, sovrummet, toaletten, köket, INGENTING!
Jag kunde ha använt denna dag till något givande, nä istället springer jag framotillbaka som en yr höna.. Men en sak, jag har fått i ordning i min garderob, nästan tvättat upp alla mina kläder så att jag har ett urval inför helgen. Så riktigt illa kanske det inte var. Sen behöver jag någon att vara social med, jag känner mig ensam.. Någon som vill hitta på något?

Vad vore jag utan mina katter? En ensam gammal hagga.. Som stickar, kokar grytor..

2 kommentarer:

  1. Jag hade kunnat umgås med dig Malin, har suttit själv ikväll!

    SvaraRadera
  2. Hör av dig nästa gång du är själv :)Aldrig bra att sitta själv :P roligare att vara fleer.. :)

    SvaraRadera