Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 14 oktober 2009

Mys med två av de bästa!

Kom precis hem efter en mys kväll hos Marika. Lite skit snack och tv tittande... Fick t.om. se en kändis ifrån stan i Bonde söker fru, det var ju hur skoj som helst. Hade hört ryktas om att han skulle vara med men jag trodde inte riktigt på det:P Men det var kul..

Sen såg vi på greys och drack te, jag råkade ta två kakor också.. Varför? Jag äter ju aldrig aldrig kakor.. Men ikväll gjorde jag det..

Kommer man hem och sätter sig vid datorn, kommunicerar lite med Sofia och blir genast på bra humör (bättre humör).. En av hennes kommentarer:

Sofia säger:
blunda och tänka sofia i underkläder i sin lilla etta på tvistevägen SHAKEA ASS
Malin. säger:
haha
det där lät nasty

Sofia säger:
hahahahhahahahah ja fan
hahahahahahahahha sorry
jag ville bara visualisera mig för dig
va inte menningen att det skulle va porrigt alls
.Malin. säger:
hehehe
det var kul..
Sofia säger:
kul är mitt förnamn
.Malin. säger:
jag veeet :)





Min kära roliga älskade vän, bor alldeles för långt bort!! Kom hem!!

För det andra, vart fan får du allt ifrån, porriga underkläder på tvistevägen.. hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar