Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 15 oktober 2009

Jag, Kleptoman?

Imorse när jag skulle gå ner i tvättstugan så letade jag efter mina nycklar till lägenheten. Vad fann jag? Ett par nycklar som det stod Victor på?! Neeeej, tänkte jag! Malins kleptoman fingrar kunde inte hållas i styr och dom slank med hem..

Eftersom jag var så trött o förvirrad imorse så tänkte jag inte på att det kanske var nycklarna till deras lägenhet.. Så jag somnar om i godan ro..

Vid halv tio ringer Marika och undrar om jag möjligtvis hade sett ett par nycklar med en nyckleknippa som det stod Victor på? Fan, det var som jag inte tänkte.. Bara sätta sig i bilen o åka ner med dom.. Kan tänka mig vilket panik hon haft när hon inte hittar dom.. Ser mig själv springa runt där som en yr vilsen höna!

Nu ska jag göra mig iordning för en lunch på stan med Christina, det var verkligen inte igår man träffade henne så det ska blir mycket trevligt!

Hoppas ni får en super bra dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar