Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 15 oktober 2009

Mellan landning..

Befinner mig i Sundsvall hos Karin.. När jag nästan var framme i Sundsvall så kommer jag på att jag glömt checken till Hotellet. Jag tror hela tiden att jag ska glömma saker när jag ska åka iväg, men har lyckligtvis inte gjort det hittils.. Men idag, så glömmer jag den!! Fick ringa upp hotellet och fixa så att det går att lösa iallafall, får skicka den med posten. Tur! Såg inte fram emot att åka tillbaka till Östersund för att hämta den, men Gud var med mig denna gången också. Gud som haver barnen kär!

Jag och Karin har precis tittat på Mammas pojke på tv 4, vem tusan är det som kommer på alla patetiska program?? Helt sinnes sjukt, man sitter ju och små fnissar för sig själv, ibland blir man röd om kinderna pga. alla pinsamheter..

Nu ska jag hoppa in i duschen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar