Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 21 november 2009

.....

Så fruktansvärt skönt jag sovit idag, förutom att jag blev störd av diverse samtal. Egentligen ska jag stänga av telefonen, men det finns ett stort MEN, jag är rädd att missa något. Ett viktigt samtal som kan förändra ens liv kan, när man minst ana det, dyka upp!

Vaknade vid 17.00, kommer man ner så är det världens middag på G. Riktigt älgkött, grönpepparsås, potatis, pappas go sallad, Mums!
Carola och Östen var på besök, och jag kan med 100 % säkerhet säga att de kommer inte att få en tråkig kväll. När den ena är tokigare än den andra, helt sinnes sjukt obeskrivligt! Haha, fick många skratt och en bra start på denna kväll. Men måste erkänna att jag känner mig otroligt trött så vette hårn hur detta ska gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar