Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 22 november 2009

Tårar..



Har hållt mig otroligt pigg inatt, denna film fick mig att drömma om att träffa den perfekta mannen. Jag vill också träffa någon sådär helt plötsligt, vid något konstigt tillfälle.
Inte på krogen eller via någon vän, utan bara sådär som bara händer på film.
Jaja, man får väl hoppas och drömma.
Såklart var jag ju tvungen att grina en skvätt lite här o där. Även fast jag är själv så sittter jag och håller mig. Fel o släppa ut dom där tårarna om man nu blir berörd.
Sitter man och tittar på film med vänner eller familj och blir rörd så grinar jag aldrig, känns bara pinsamt. Men idag lät jag tårarna rinna för brinna livet ;) Det var skönt! Sen vaknade lillkillen och har varit vaken sedan 04.00, och nu sover han sött igen. Kl är 06:52 och det innebär att om en timma är jag påväg hem till en underbart varm säng, och så jag ska sova!
Ingen kan väl gå miste om denne hunk, Jude Law! Kom gärna och hälsa på mig om du har tråkigt någongång ;)

1 kommentar:

  1. HAHAHA Malin jag dör! Håller du inne tårarna för mig. NAAAW! gullig du är som erkänner att du lipar till romantik på film! hahahahahahahahahahahahaha det här ska du få äta upp!

    SvaraRadera