Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 24 november 2009

Hemma i Östersund igen efter tre långa natt pass, nu väntar en veckas ledighet, som sagt.
Synd att man inte bara kan komma hem till sin lilla lya och inte behöva göra massa saker, men tyvärr så finns det något som heter "jag har ett hem att sköta!"

Idag:
  • Städa
  • Tvätta
  • Åka iväg med mina sopor (eftersom jag inte kan slänga dom i våran soptunna, den blir ju överfull på engång då jag kastar en påse), IDIOT!
  • Träna på Golds
  • Göra en anmälan
  • Åka till (vad det nu heter), och fixa så att jag kan läsa till Samhälle B så att jag har behörighet att läsa till Psykolog.
  • Fixa räkningarna (kommer inte bli kul denna månad!).

Men nu förutom allt tråkiga så har jag mycket roligt att se fram emot. På lördag ska jag umgås med Maria hela dagen, vi ska ut o julhandla lite. Sen helgen därpå så åker jag och Karin till umeå för att hälsa på Fia. Kommer bli gaaalet kul. I förra veckan så fick jag en kalender skickad till mig som Fia hade gjort.. Såå gulligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar