Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 17 november 2009


Detta är sjukt kul humor?
Var har ni eran kompostförvaring?
Hulda har hittat sin plats i bilen om man säger så, är så söt. Hon ligger sådär hela vägen ifrån Hoting till Östersund, var eviga gång vi åker hem eller bort!
Imorse mådde jag som en gammobbar, sov till 13.30, kunde inte prata, och hade förbaskat ont i magen. Usch, haft det i en och en halv vecka nu.. Blir det inte bättre inom ett par dagar så får jag minsann besöka farbro doktorn. Vill inte!!
Men trots huvudvärk, förkylning, feber?, så tog jag mig ut på stan för en lunch med Karin på pause. Kände då att jag var helt slut.. Skulle egentligen träffa Maria för en middag, men vi ska ta det imorgon istället. Det ser jag fram emot:) Såå längesedan vi umgicks.. Ska blir trevligt att höra vad damen har för sig nu förtiden!
Nu blir det besök till min favorit plats, tvättstugan. Hoppas jag inte träffar på gamm gubben och kärringen, så avlider jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar