Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 30 november 2009

S + S

Åter i Hoting för två veckor fullt av arbete!
Men ser dock fram emot helgen som en galning, kommer bli väldigt trevligt och roligt! Björkarnas stad var inte igår man besökte och min snabb vesit senast hos Fia kan man inte ens räkna som ett besök : P
Kom precis hem till Idrottsgatan 20, mina katter och mina föräldrar.
Här var det pyntat o adventsfint precis som jag förutspått, mysigt.. Jag vet inte vad jag ska köpa till alla i julklapp, det är svårt och det är invecklat. För att jag vill att alla ska bli glada!
Även fast jag vet att alla skulle bli glad för ett suddgummi, ni vet ett sådant där grönt med rosa streck runt, som man hade i skolan.
Nåväl, jag fick då iallafall nöjja mig med att koka en soppa på en spis när jag kom hem ifrån arbetet. När den väl var klar så smakade jag, och hej igen mästerkocken Blom det var längesen sist ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar