Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 29 november 2009

Studio Tallåsvägen

Hade en toppen dag med Maria igår. Efter avslutat arbete så åkte jag och hämtade henne, sedan bar det av vidare ner mot stan. Blev en del shopping, och hittade äntligen min underbara klocka. Har länge varit utan, inte hittat den perfekta! Så igår gick jag bara in i butiken, gick rakt fram, tittade och sen var det som om Gud sa, Här Malin har du din klocka. Jag blev kär direkt och slog till! Överklycklig, och det blev en hel del andra roliga, icke behövliga men ack så snygga inköp!
Har jag sagt att jag älskar att bränna pengar, och fylla min garderob med onödiga saker? ;)

På eftermiddagen så kom fotografen på besök. Vad ska man säga om denna långa fotografering som tog fyra timmar. Till en början var det ju otroligt nervöst, gillar ju inte kameror överhuvudtaget egentligen men vad tusan :P Efter två timmar hade det släppt och det blev en hel del bra kort som vi kommer att få någon gång under veckan hoppas jag!
Så var ut en sväng på julskyltningen idag, var bara tungen att komma ut och få lite frisk luft vilket var välbehövligt. Inte så många människor på staden som jag trodde att det skulle vara. Tycker det är trevligt med lite julstämmning, glada människor, jul shopping osv..
Själv har jag inte ens gjort adventsfint, känns inte som att det är någon mening eftersom jag inte kommer att befinna mig i Östersund på två veckor. Jag hoppas mamma har gjort julfint så man får lite julstämmning. Ska väl ta och sätta upp mina julgardiner på mitt flickrum, och göra fint där istället för hemma här :)


Ok, jag gjorde illa mig, ett skit litet sår men det gör fan skit ont.. Jag börjar nästan grina!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar