Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 24 november 2009

Today

Denna godispåse har gett mig stor ångest hela helgen, på tre dagar så var den slut och jag lovar att det var minst ett kilo godis. Men det krävdes för att jag skulle kunna hålla mig vaken.
Nu har jag och Karin varit på Golds och kört ett pass, måste säga att det går framåt. Och jag vill se resultat NU, men då får man väl skippa frestelser som denna påse, suck!
Istället så lagade jag och Karin en fanstastiskt god middag, tror vi ska slå slag i saken och öppna våran restaurang här i stada, kommer bli klockrent ;=)
Nu ska vi försöka spela lite poker, ska göra mitt bästa för att Karin inte ska spela bort ytterligare 1000 tals kronor som hon lyckats med denna månad. Haha!
Bara NIO dagar kvar nu tills vårat beök hos Fia och björkarnas stad, som vi längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar