Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 25 november 2009

Snor.

På min gata i stan där bor det en kvinna som har fördjävliga grannar! I hate med stort H!
Funderar om jag ska gå till polisen eller inte, nu är de ju så trevliga och hejjar glatt och har sig. Kan de inte bara bestämma sig om de ska vara trevliga eller inte så gör det saken lättare för mig. Men till saken så har han faktiskt gjort ett brott, men jag vet att det kommer ta hus i helvete om jag anmäler. Saker o ting kommer inte bli roligt, eftersom han bott här sedan 1993 och allt varit frid och fröjd! Tål o funderas på!!
Tog en promenad när jag vaknade vid 11.00, känner mig inte hundra för fem öre, typiskt när man är ledig så ska jag gå och bli sjuk. Ögonen värker, huvudet värker, snoret rinner, ja det här är en dålig dag helt enekelt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar