Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 26 november 2009

Pusselbitsmördaren!

Jaha, då har man sett denna äckliga äckel äckel film! Fy farao, det som regiserat denna film måste ju vara psykopat på riktigt! Inte nog med det så skrämde Maria och Karin upp mig under hela filmen. Eftersom jag aldrig ser på sådana här filmer så var jag väldigt rädd och gömde mig under filten, tjuvkikade mellan fingrarna, ja sådant som hör till rysare helt enkelt ;)

Sedan när filmen var slut så började Karin prata om att pusselbitsmördaren rymt ifrån psyket i Sundsvall. Att han känner på sig när människor sett Saw III och letar upp dem. Herregud, hon satt intryckt i hörnet på soffan, pratade o pratade så hon tillslut blev hur rädd som helst.

Sen tog jag mitt förnut till fånga och kom på mig själv med att det bara var film, och att jag inte var rädd längre. Så när Karin skulle gå till toaletten, (det var väldigt mörkt), så går jag bakom henne och skriker Aaaaaaa! Hon blir skit rädd, ramlar ner på golvet av rädsla och bara skriker.

Haha skrattar bäst som skrattar sist! Hahah!Både Maria och Karin ska ju sova här hos mig inatt, så precis blev det lite snack om vem som skulle sova i soffan. INGEN av Maria och Karin var speciellt sugna, gissa varför? Ha, jo det var rädda. Maria frågade mig sedan om jag kunde tänka mig att sova i soffan? Ja, inga problem tyckte jag. Där har dom två suttit i 2,5 h och skrämt upp mig, men vad de egentligen gjorde var att skrämma upp sig själva! Sjukt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar