Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 26 november 2009

Last day

Ska försöka med Pro Viva, för att få ordning på min mage, helt seriöst så börjar jag bli rätt less på att den aldrig vill vara bra. Men lite motion och bra kost så kanske det blir som vanligt igen. Får ju aldrig se resultat på träningen heller då den är som en balong hela tiden :P
Satt med mina räkningar igår kväll, det var inte det roligaste jag gjort kan jag säga. Varför har man alltid mest räkningar då julklappar och sådant ska inhandlas? Nåväl, jag ska göra det lätt för mig i år. Inte göra något speciellt, huvudsaken är väl att mina nära o kära får någon klapp : )



Ser fram emot ikväll, då ska jag och Maria mysa, dricka glögg äta pepparkakor, klä adventsgranen, lyssna på julmusik och ha det trevligt! Så glad att ha den tösen i mitt liv igen <3
Nu väntar en morgon promenad, sedan en god frukost.. Dax för Karin att vakna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar