Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 14 december 2009

10 dagar

God morgon!

Snacka om sovmorgon, ligger fortfarande kvar i sängen och vill nog inte kliva upp idag.
Tänkte gå ner och hämta lite mat, sedan tillbaka till sängen för att se på någon bra film. Kankse blir det min favorit Forest Gump, jag kan se den hur många gånger som helst!

10 dagar kvar till julafton också, och min julhandling går ju inte speciellt bra. Sista rycket som vanligt.. Hur lyckas jag? Den enda dagen jag har på mig att handla julklappar är på fredag, och då ska jag handla en til Hampus och till mina föräldrar. Usch, tycker det är så fruktansvärt svårt! Vad vill dom ha egentligen? Säger dom vad dom vill ha så säger dom en grej, och då är det ju jätte tråkigt att köpa den grejjen.. Bättre att ha flera olika att välja på!
Nåväl, tål att funderas på..

Ha en super bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar