Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 14 december 2009

Frisören har anlänt!

Det var verkligen dags att göra någonting åt min bror Hampus hår. Jag tänkte, klart jag fixar det, har klippt o donat förut men det har kanske inte gått så himla bra..
Före

Efter

Den här gången blev jag fruktansvärt nöjd! Jag kanske ska ta och utbilda mig till frisör ;)
Eller inte, inga fler ideér här nu..
Sen lagade jag middag till familjen idag, och hör o häpna mina vänner ingen klagade. Jag fick tillomed beröm, efter att jag hade bett om det ioförsig, men det gills ju!
Sen var Hampus så söt, han pratar ju nästan aldrig med mig. Han är försynt och lite blyg..
Men idag när han tittade sig i spegeln och jag tror han blev väldigt nöjd, Så fick jag en kram och han tackade mig så mycket, jag blev så himla glad!
Gud vilken bra dag jag har haft!
Nu ska jag kila iväg på gymmet... Hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar