Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 9 december 2009

Feta gris!

Tror att jag lyckats varva ner efter helgen, men så grymt skoj och så många roliga situationer att bearbeta så det finns inte. Igår när vi var påväg hem ifrån Strömsund så spelade jag upp lite ifrån våran "svart taxi resa" för mina föräldrar. Dom tyckte det inte var speciellt kul, men jag skrattade åter igen så att tårarna föll ner för min kind!

Skönt att vara ledig ett par dagar.. Sov till klockan 13.30 idag, skulle nog kunna sova hur länge som helts, kroppen, huvudet känns helt paj. Och inte lär det bli bättre med min nya diet heller.. MEN jag ska prova och se om det kan bli bättre av att helt skippa kolhydrater annat fett och onyttigheter. + den stora jäkla boven som heter ALKOHOL!

Nu ser det ju ut som om jag kommer klara mig undan alla fester eftersom jag blir kvar hoting tom. den 17 december. Sen åker jag och Karin till Stockholm den 18 december och då ska jag inte dricka en enda droppe heller.. Så tack för kaffet!

Mitt mål är att tappa några kilo, så man kan svulla på jul:P

Nä, seriöst nu ska jag gå och byta om. Bege mig till Styrkehallen och svettas som en gris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar