Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 9 december 2009

Umeå del 1


Jag måste ju någonstans skriva ner och berätta om den trevliga helgen i Umeå. Till att börja med så gjorde jag och Karin en dunder succe till entre på Tvistevägen.. En liten barnslig men ack så rogivande! Fia kommer ut i sin sidenrock, barbent med fina skor, vi stannar med bilen mitt på gångvägen, jag o Karin spelar musik och Fia dansar framför oss som en galning! Samtidigt så går det väl förbi en sisådär 10 människor och ser allt! Humor, ja!

När vi väl kommer in i Fias lägenhet så doftar det underbart, sen har hon gjort så mysigt i sin lilla 24 kvm stora lägenhet. Ååå här skulle vi campa ihop i 3 dagar..!

Sen var det dags för den goda middagen, helt fantastiskt god.


Karin älskade vitlöksdippen och jag likaså, mums!

Nötkött på stenplatta, säger bara fy farao!
Damen i sidenrock, hon kan hon!




Wooolaaa, vilken middag!


Senare ska jag berätta om vad som hände efter middagen, jag kan ge en liten ledtråd, det börjar på SAX och slutar på GRAN!

1 kommentar: