Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 24 december 2009

God jul kära vänner!

Nu är snart julafton över för detta år, och min julstämming har fortfarande inte infunnit sig. Så jag får väl hoppas att den hinner komma tills nästa år. :P

Klev upp klockan 12.00 idag för att göra mig i ordning för att åka till Lövvik och mormor och morfar. Blev 4 timmars sömn efter arbetet och hur jag i min vildaste fantasi tror att det ska gå inatt, får jag nog allt vänta o se.

Vid ett tiden var jag klar och åkte till Lövvik, stannade först hos min moster med familj där resten av släkten befann sig. Blev lite fika och kortspel, plus att jag fick träffa mitt kusinbarn Emelinda, underbart söt. Jag kan ju aldrig förstå hur de kan vara så himla små! :)

Sedan begav vi oss vidare över lägdan till mormor och morfar där middagen väntade, underbart gott och jag kunde idag äta lugnt och stilla och verkligen njuta av maten!

Nu sitter jag på jobbet och ska jobba min sista natt, tack godegud för det! Låt den gå snabbt så jag kan få åka till Östersund och träffa mina underbara vänner någongång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar