Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 22 december 2009

Längesedan sist mina vänner!

Hej hallå!

Ja, vad har jag hållit på med egentligen? Har varit ledig sedan i torsdags klockan fyra. Då bar det hem till mig älskade Östersund och trodde seriöst att jag skulle börja grina när jag steg innanför dörren. Var så underbart att få strosa runt, nästan spritt språngande naken, (mina grannar måste ha det ganska roligt ibland:P). Hoppa in i duschen och få stå där i en evighet, och sedan få lägga sig i sin underbara säng, ja det var en obeskrivlig känsla kan jag säga!

Jag klagar absolut inte på att vara i Hoting och jag är så tacksam för att mina föräldrar låter mig bo där under tiden jag arbetar i Bellvik. Men har man flyttat hemifrån en gång och är van att göra vad man vill, när man vill och inte behöver ta hänsyn till någon så är det lite jobbigt att komma hem igen. Och säkerligen tycker dom att det är jobbigt att ha mig där ibland med :P

På fredag morgon så bar det i allafall av iväg ner till Stockholm och helgen kan beskrivas kort, den var mycket trevlig och gör gärna om det vilken sekund som helst :)

Nu arbetar jag fyra nätter i rad, suck! Denna natt har varit en ren pain in the ass natt! Fick jag betala någon så skulle jag önska att denna natt aldrig hade funnits överhuvudtaget!!
Sen vill jag inte jobba nätterna innan julafton, men vad gör man? Ska vara glad att jag har ett arbete, men det är förjädrigt när jag är så trött så ögonen bara vill fälla ner så att jag ingenting ser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar