Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 23 december 2009

Dan före dan med stort D!

Snart är klockan halv två och jag ska meddela er att jag har ont i min rumpa, sittsår nästa?!
Är på arbetet och jag kreverar inatt med, vad ska jag ta mig till?

Sov inte så speciellt länge idag heller, skulle ha behövt minst 5h till med skönhetssömn.
Men jag klev upp, åt lite mat och la mig i soffan och kollade på Paradise Hotell. Så nu är jag ikapp och förbi, jag tycker om det programmet. Och jag vet att det kanske är många som tycker det är patetiskt, men det är ju just det jag gillar med allt. Människor som ljuger, manipulerar, går bakom ryggen på varandra!Då tycker jag ju såklart inte att det är kul att utsättas för det i verkligeheten, men det där är en tävling och då är allt tillåtet!

Sedan åkte jag till busstationen för att ta emot en julklapp som jag glömde i Östersund. Men gissa vad?, jag har glömt två stycken till. Ja, vad säger man? Herregud är väl det ända rätta!

Snart är det självaste julafton, och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget. Den är som bortblåst, och lär inte hinna infinna sig under ett dygn. Kankse imorgon då när vi ska ha "lilla julafton" hemma, bara familjen. Vi ska äta middag, öppna julklappar osv, då det bara blir bökigt att frakta upp dem till Lövvik, till mormor och morfar.
Så jag ser fram emot morgondagen, ska bli mysigt!

Jag ser väldigt mycket fram emot juldagen som ska spenderas i Östersund med två av de bästa.
Den på annandagen bär det hem till Hoting igen för dans på Folkets Hus, kommer bli grymma dagar framöver här nu! Det skålar vi på ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar