Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 23 december 2009

One

Snart får jag äntligen sätta mig i bilen och åka hem, ska bli otroligt skönt.
Bara två nätter kvar nu, sedan väntar en veckas ledighet och jag ska njuta, tro mig.
Håller ju på att avlida här på nätterna okej, jag kanske överdriver enaning, men mellan 02.00 fram tills 04.30 är det jobbigt som bara den.

Såhär ser min jul ut:

  • 23/12, Arbetar natt
  • 24/12, Firar jul i Lövvik hos mormor och morfar + tjocka släkten. Arbetar sedan min sista natt..
  • 25/12, Åker till Östersund för att fira juldagen i goda vännerslag..
  • 26/12, Åker tillbaka till Hoting för att gå på hemvändarmatchen och på kvällen väntas dans med alla andra vänner som man inte träffat på länge.
  • 27/12, Åker tillbaka till Östersund för att få spendera några dagar i mitt eget hem.
  • 28/12, LEDIG
  • 29/12, LEDIG
  • 30/12, LEDIG
  • 31/12, NYÅRSAFTON

Kommer få träffa så många vänner nu i dagarna så jag kan knappt bärga mig för det kommer bli så otroligt trevligt! Jag ser verkligen fram emot de kommande dagarna!

Nu ska jag ta o städa ihop lite här så att det är fräscht o fint!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar