Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 13 december 2009

Lucia morgon

Äntligen lite julstämmning, fin musik som spelas på radion, lucia sånger, lucian är på tvn. Ja, allt är ju toppen idag, trots att man måste jobba :P

Sitter här på jobbet och har gjort lite mysigt nu såhär på morgonkvisten, är (-11 grader), idag så det känns som om man bara vill krypa under en filt, lägga sig i soffan och titta på en bra film.

Till min ÄCKEL frukost, denna diet är ju inte direkt rolig, det ser inte gott ut och det är inte gott!
Det enda som är fett är väl mjukosten på mina hårdbrödmackor. Jag är trött konstant och maten som man vanligtvis ser fram emot, idags läget vill jag helst skippa skiten. Men nu har ja ju gett mig fan på det här för att se om det blir något jäkla resultat..
Mamma tror att jag kommer vara tillbaka i "gammla" spår snart, men det ska jag inte :P
Nu ska jag fortsätta läsa min bok som jag inte kan sluta läsa... Ha en bra lucia dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar