Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 15 januari 2010

Allmänt konstig i kroppen...

Sitter på arbetet och spelar poker, ja många av er kanske funderar på vad jag har för arbete som kan sitta med min dator dagarna i ända. Men det är såhär att jag arbetar som personlig assistent till en 2 årig liten pojke i dennes hem, där föräldrarna såklart befinner sig också.
Vi som personal håller oss i bakgrunden och finns tillhands när vi behövs. Vill inte gå inte på några fler detaljer pga. av tystnadsplikten men det är så det är i stora drag.

Så nu har jag ägnat min tid åt att tjäna lite "extra" pengar på pokern samtidigt som jag tjänar pengar på att befinna mig på arbetsplatsen, två flugor i en smäll! Kanon ;)

Jag avundas dem som får göra helg om 2-3h, skulle göra allt för lite ledighet just idag..
Men jag ska kämpa på dessa dagar och njuta som bara den i 14 dagar sedan, någon som är avundsjuk? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar