Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 16 januari 2010

Någonting jag avskyr!!!

Jag satt vid skrivbordet på jobbet, så ser jag någonting som kommer nedfarandes ifrån taket i ögonvrån! Vet ni vad det är? Det är en jävla spindel, det är det äckligaste, de mest avskyvärda jag vet på denna jord! Inte kunde jag skrika heller, jag fick svälja mitt skrik, springa ut ur rummet. P frågade om det inte gick bra, haha jag sa bara att det var en spindel inne i rummet och jag avskyr dom!

Han tog bort spindeln, men vet ni vad?
Han dödar den inte, utan han tar den på ett papper och går ned med den till källaren, lägger spindeln på vedbacken! Hallå??, döda fanskapet!! Men inte, han kan skjuta massa djur, som fåglar, rävar, älgar ja allt. Men inte döda en spindel!??

Ursäkta mina svordommar, men det här är en hemsk sak att en skriva om. Det går kalla kårar igenom kroppen på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar