Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 17 januari 2010

Sjörövarfabbe!

Damer, nu har jag lärt mig sjörövarfabbe... hör o häpna, utantill ;)
Så till våren då behöver vi inte fasna vid några ord eller hacka oss fram i visan! Även om det såklart har sin charm det med :) Tusan så kul vi ska ha i år igen, längat redan! Saken är ju den att varje gång jag sjunger låten för lillkillen så blir jag ju påminnd om allt tok som hände under denna vistelse i Vemdalen, bra som dåliga ;)

Som sagt jag längtar!

Nu är det inte länge kvar till min långledighet, ååå så roligt/skönt det ska bli!

Imorgon har jag en frukostdate med fina Sandra, ska bli väldigt trevligt att träffa den donnan igen. Känns som om det var tusen år sedan!

Ska även träffa alla andra mina vänner som jag tyvärr inte hunnit med på sista tiden pga. av allt arbete..

Så, nu ska jag fortsätta arbeta, hoppas ni får en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Vi hade så sjukt roligt i Vemdalen, de var bland de roligaste ja gjort=)
    Den daten kommer bli sååå mysig, ja längtar jätte mkt efter dig vännen!! <3

    SvaraRadera