Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 21 januari 2010

Arbete

Jag är en arbetsnarkoman, jag skulle nog kunna arbeta precis hur mycket som helst.
Även om jag är fruktansvärt trött så kör jag bara på! Känns som jag alltid har något projekt pågång. Var ju meningen att jag skulle vara ledig i 14 dagar i streck, men det gick ju inte så bra.
Men, nu ska jag vara ledig i 9 dagar och tänker INTE ta på mig en enda dag till, jag behöver slappna av och bara vara!

Har inte heller kunnat ta tag i alla saker som skulle fixas till min lägenhet. :S
Det har jag lite ångest över att det aldrig blir klart!

Nåväl, en helg inväntas i goda vänners sällskap. Imorogn tar jag o Karin och släpar oss på gymmet tidigt som tusan, tar en heldag på stan, lunchar, åker hem, fixar oss, äter middag och beger oss sedan till Marika där det väntas en hejdundrandes fest!
På lördag ska vi nog se till att hitta på något minst lika roligt!

A good weekend ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar